انجلز دوباره رایزل ایگلسیاس را به قرارداد چهار ساله امضا کرد – سی بی اس لس آنجلس


ANAHEIM (CBSLA) – طبق گزارش ها، لس آنجلس آنجلز به یک قرارداد چهار ساله 58 میلیون دلاری نزدیک می شود. این حرکت در ابتدا توسط جف پاسان از ESPN و کن روزنتال از The Athletic گزارش شد.

دیترویت، MI – 18 آگوست: Raisel Iglesias شماره 32 از لس آنجلس آنجلز پس از گرفتن فینال از بازی با Detroit Tigers در Comerica Park در 18 اوت 2021 در دیترویت، میشیگان واکنش نشان می دهد. فرشته ها 3-1 ببرها را شکست دادند. (عکس از مارک کانینگهام / عکس های MLB از طریق گتی ایماژ)

بیشتر بخوانید: مقامات قربانی تصادف مرگبار بزرگراه فولرتون 57 را در دوشنبه کشف کردند

Raisel Iglesias 31 ساله فصل گذشته به طور انحصاری از تیم فرشتگان جدا شد و 65 بازی در سطح ERA 2.57 انجام داد. او 34 دریافت در 39 موقعیت داشت – پنجمین بهترین در MLB، مقایسه سطح بالاتری در حرفه او.

ایگلسیاس قبلاً در 17 نوامبر پیشنهاد واجد شرایط بودن فرشتگان را رد کرده بود. قرارداد یک ساله به ارزش 18.4 میلیون دلار.

ایگلسیاس در 70 بازی در این فصل، 103 شوت به ثمر رساند، که یک شوت کمتر از بالاترین نمره در دوران حرفه‌ای‌اش بود – که در زمان شروع بازی بود. نرخ ضربه 37.7 درصدی او بهترین در دوران حرفه ای او و هشتمین بهترین در MLB بود.

فرشتگان در ازای نوئه رامیرز و لئو ریواس، ایگلسیاس را از سینسیناتی ردز در فصل 2021 خریداری کردند. رامیرز سه ماه بعد توسط قرمزها آزاد شد و نتوانست حتی یک بار برای سینسیناتی ظاهر شود. از قضا، او یک قرارداد لیگ کوچک امضا کرد تا به آناهیم بازگردد، در نهایت دو بار از گلوله به میدان رفت و دوباره آزاد شد. ریواس کل فصل را با AAs-Affiliate Reds، Chattanooga Lookouts گذراند.

ایگلسیاس قبل از حضور در فرشتگان، تمام دوران حرفه ای خود را در MLB با سینسیناتی گذراند. او پس از چندین تلاش ناموفق برای ترک، در سال 2014 به عنوان یک بازیکن بین المللی آزاد در خارج از کوبا قرارداد امضا کرد. آنها با او قراردادی هفت ساله به ارزش 27 میلیون دلار امضا کردند.

بیشتر بخوانید: Ducks Blow Late با سه گل برتری، کینگز را 5-4 در زمین شکست داد

او فصل 2015 را به عنوان یک شروع کننده برتر آغاز کرد و 16 بار برای قرمزها شروع کرد. او 95.1 اینینگ پرتاب می کرد و 104 ضربه را با ERA 4.25 می زد. حرکت او به قهرمانی دیرتر اتفاق نیفتاد، زیرا او اولین انتظارات حرفه ای خود را در سال 2016 به دست آورد.

از آن زمان همه چیز بد بوده است – ایگلسیاس از زمان برنده شدن در آن شش دریافت در سال 2016، 134 دریافت دریافت کرده است که 100 تای آن با قرمزها انجام شده است و کل دوران حرفه ای او را به 140 رسانده است.

در هفت فصل حرفه ای، ایگلسیاس یک ERA زیر 3.00 در پنج فصل ارسال کرده است. نمره شغلی او 3.08 است، با 582 مشت در 481.2 ردیف. جنگ حرفه ای او 11.4 است.

این خبر در حالی منتشر می شود که فرشتگان یکی از توپ های خود را به خاطر آژانس آزاد پس از امضای الکس کاب با غول های سان فرانسیسکو برای یک قرارداد دو ساله 20 میلیون دلاری از دست دادند.

فرشتگان در این خارج از فصل حرکات بزرگی انجام داده‌اند که مهم‌ترین آنها امضای نوآ سیندرگارد با قراردادی یک ساله به ارزش 21 میلیون دلار است. آنها همچنین با آرون لوپ (2 ساله، 17 میلیون دلار) و مایکل لورنزن (1 ساله، 6.75 میلیون دلار) قرارداد امضا کرده اند.

فیل گوسلین روز سه‌شنبه، باشگاه مناقصه نداد، یعنی باشگاه برای فصل آینده به او پیشنهاد نداد و او را بازیکن آزاد کرد.

اخبار بیشتر: انجمن مورپارک گرد هم می آیند تا به صاحب غذای مکزیکی لالو کمک کنند که در آستانه روز شکرگزاری آتش گرفت.

در 22 نوامبر، فرشتگان همچنین با بازیکن ورودی/خروجی تایلر وید از نیویورک یانکیز مبادله کردند.