طبق گزارش ها، PUP ها در حال عقد قرارداد با کلینت فریزر برای یک سال – NBC Chicago هستند



شیکاگو کابز هنوز هیچ پیشرفت بزرگی در بازار بازیکن آزاد نداشته است، اما آنها چند حرکت کوچک انجام داده اند که امیدوارند سود بزرگی را به همراه داشته باشد، از جمله خرید وینگر کلینت فریزر.

به گفته جسی راجرز از ESPN، کابز به یک قرارداد 1 ساله برای وینگر سابق یانکی ها نزدیک می شود:

این حرکت پس از امضای یان گومز با قرارداد دو ساله 13 میلیون دلاری انجام شد که توسط کریگ میش از میامی هرالد و جف پاسان از ESPN گزارش شد:

فریزر که اخیراً برای این پست انتخاب شده و توسط یانکی ها آزاد شده است، تمام پنج فصل لیگ بزرگ خود را با این باشگاه گذراند. در طول فصل 2021، او پنج هوم ران به ثمر رساند و در 15 RBI پیشتاز بود، با زدن 0.186 و رسیدن به نرخ پایه 0.317 در 218 بازی در پات.

گومز فصل 2021 را بین واشنگتن نشنالز و اوکلند A تقسیم کرد. او 14 هوم ران زد و در 52 RBI رانندگی کرد و در 349 در بت با هر دو باشگاه به 0.252 رسید.

این حرکت‌ها در بحبوحه فعالیت‌ها در لیگ اصلی بیسبال انجام می‌شود، با احتمال توقف در اواخر این هفته، زیرا لیگ و اتحادیه بازیکنان همچنان از چندین نکته کلیدی در مذاکرات برای یک قرارداد جدید دوری می‌کنند.

هنگامی که یک قرنطینه توسط مالکان آغاز شد، امکان توافق بر سر مبادلات یا قرارداد وجود ندارد. محاصره ممکن است تا نیمه شب پنجشنبه انجام شود.