نسخه بعد از ظهر: 2021 29 نوامبر


روز خوب. در اینجا آخرین اخباری است که باید در مورد شیکاگو بدانید. این مطالعه حدود 5 دقیقه است تا به شما مروری کوتاه بر بزرگترین داستان های امروزی بدهد.

امروز بعدازظهر ابری با احتمال بارش باران و برف حدود 40 درجه پیش بینی می شود. امشب هوا ابری، احتمال بارش باران و برف وجود دارد و دمای هوا حدود 36 درجه خواهد بود. فردا عمدتاً آفتابی تا 45 درجه خواهد بود.

بالاترین داستان

برای جلوگیری از مهاجرت سیاه پوستان از شیکاگو چه می توان کرد؟

آنتونی سیمپکینز زمانی را به یاد می آورد که ناحیه انگلوود بزرگ یک جامعه سیاهپوست پر رونق با بیش از 100000 ساکن و یک نوار تجاری بود که رقیب منطقه خرید مرکز شهر بود.

سیمپکینز، رئیس و مدیر عامل شرکت خدمات مسکن محله شیکاگو، گفت: «این یکی از شلوغ‌ترین مناطق تجاری شیکاگو بود، و پس از آن، برای چندین دهه، اوضاع بدتر شد.

«مرکز خرید ویران شد و صدها و صدها ملک وجود داشت – هم خانه و هم آپارتمان – و تنها زمین‌های خالی باقی مانده بود.

طی 10 سال گذشته، مهاجرت خانواده‌های سیاه‌پوست در شیکاگو، که زمانی مقصد اصلی سیاه‌پوستان آمریکایی بود که از خشونت و نژادپرستی جیم کرو ساوث فرار می‌کردند، ادامه داشت. بر اساس سال 2020 بر اساس سرشماری، غرب انگلوود و آستین بیشترین جمعیت سیاه پوست را در 10 سال گذشته از دست داده اند.

ما داستان‌هایی درباره سیاه‌پوستان شیکاگو که شهر را ترک کرده‌اند و چگونگی بهبود زندگی‌شان به اشتراک گذاشته‌ایم، اما آیا راهی برای توقف این کاهش جمعیت 30 ساله وجود دارد؟

رهبران جامعه می گویند که شهر باید منابع بیشتری را برای از بین بردن شکاف در مالکیت، دستمزدها و امید به زندگی خانه های سیاه و سفید در شیکاگو اختصاص دهد تا سیاهان را بازگرداند، اگرچه باید اذعان کرد که این کار ساده ای نخواهد بود.

سیمپکینز گفت طی شش سال گذشته “سرمایه گذاری قابل توجهی” در گریت انگلوود انجام شده است و او امیدوار است مردم متوجه تغییرات مثبتی شوند که در حال حاضر در حال انجام است.

الویا مالاگون و مانی راموس در اینجا داستان کاملی دارند.

اخبار بیشتری لازم است

  1. انتخاب هیئت منصفه امروز در دادگاه جوسی اسمولت، که صبح امروز به همراه خانواده و تیم وکلای خود به دادگاه کیفری لیتون آمد، آغاز شد. قاضی جیمز لین امروز در دادگاه گفت که محاکمه اسمولتو قرار است اواخر این هفته یا آینده به پایان برسد.
  2. یک قاضی خشمگین شهرستان کوک، امروز آدام هالینگزورث، معروف به “کاوبوی ترسناک” را پس از سوال از دادستان در آخرین پرونده خود، به “بی صداقتی” متهم کرد و قاضی گفت که او قبلاً دسترسی داشته است. مادلین کنی آخرین اطلاعات را در مورد ظلم هالینگزورث به حیوانات دارد.
  3. محلی ها و گروه ها می گویند که انبارهای حمل و نقل پیشنهادی این زوج در سمت جنوب غربی، علیرغم دستور جدید آلودگی هوا با حمایت شهردار، تحت بررسی های دقیق زیست محیطی قرار نمی گیرند. اگرچه هیچ سایتی هنوز تاییدیه شهری را دریافت نکرده است، منتقدان از قبل نگران کیفیت هوا هستند.
  4. شهر بزرگ مقر Allstate در نورثفیلد به زودی به یک توسعه دهنده انبار مستقر در نوادا به قیمت 232 میلیون دلار فروخته خواهد شد. معامله دلاری که امروز توسط غول بیمه اعلام شد. دیوید رودر اطلاعات بیشتری در مورد این توافق دارد که به گفته او “می تواند به مبارزه برای استفاده از زمین در حومه شمالی منجر شود”.
  5. گرگ هریس، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان ایلینوی پس از 15 سال به دنبال انتخاب مجدد در این مجلس نخواهد بود. هریس که قصد دارد دوره ریاست جمهوری خود را به پایان برساند، گفت که تصمیم گرفت امروز آن را اعلام کند تا دیگر رهبران “زمان برای فکر کردن و آماده شدن داشته باشند.”
  6. داوطلبان با گروهی محلی از پرندگان امیدوارند زمانی که اخیراً یک جرثقیل کوهستانی شنی را که منقار آن با یک تکه پلاستیک مسدود شده بود، نجات دادند، مردم بیشتر مراقب زباله های خود باشند. کیتی آنتونی بیشتر در مورد یک پرنده نجات یافته است.

روشن

منطقه کسب و کار کوچک در شیکاگو فروشگاه های محلی را در روز شنبه افزایش می دهد: “شما می بینید که خوبی ها بیرون است”

گروه‌های محله در سراسر شهر روز شنبه پس از یک سال بی‌رحمانه خرده‌فروشی کووید-19، توجه خریداران را با معاملات، موسیقی زنده، نوشابه و حتی موارد دیگر جلب کردند.

آنجلیکا مور، صاحب شرکت Bridport’s Detoxxed Body می گوید: شیکاگو از مشاغل کوچک تشکیل شده است. “ما یک شهر محله ای هستیم، ما یک تجارت کوچک هستیم.”

مور یکی از کارآفرینانی بود که روز شنبه برای یک کسب و کار کوچک در برونزویل مغازه راه اندازی کرد، جایی که یک بازار پاپ آپ برای فعالیت های آینده در کنار کانتینرهای حمل و نقل که اکنون به عنوان ویترین مغازه ها استفاده می شود، باز شد.

شارنله آموس، مالک Soilful Pots، در یک بازار بزرگ جشن در Bronzeville در یک تجارت کوچک با یک مشتری صحبت می کند.
پت نابونگ / سان تایمز

تعطیلات سالانه “خرید محلی” در شمال نیز به رسمیت شناخته شد، جایی که کارولینا خوارز، مدیر منطقه ای اتحادیه تجاری راجرز پارک، پنکیک های تازه ای را به عابران ارائه داد به این امید که آنها از 17 فروشگاه شرکت کننده در کمپین محله پارک عشق راجرز دیدن کنند. .

«زمان آن فرا رسیده است که از کسب و کارهای کوچک اجتماعی که در یک سال و نیم گذشته کاملاً ویران شده اند حمایت کنیم. خوارز گفت به همین دلیل امسال از مسیر خود خارج شدیم.

آدری نی، رئیس جام مشترک (1501 W. Morse Ave.)، گفت که کافه از مارس تا سپتامبر به دلیل همه‌گیری بسته بود و دیدن بازگشت ساکنان به مکان محلی‌شان بالا بود.

این جوان 26 ساله گفت: “من فکر می کنم این گواهی بر فضای امنی است که مردم برای مدت طولانی داشته اند.”

داستان کامل آخر هفته ما را اینجا بخوانید.

از جعبه مطبوعات

سوال روزانه شما ☕

اگر بتوانید پشت صحنه یک قطعه ضبط شده (مثل مستند جدید بیتلز Get Back) را تماشا کنید، آلبوم چگونه خواهد بود؟

به ما ایمیل بزنید به [email protected] ایمیل بزنید و ما می توانیم پاسخ شما را در نسخه بعد از ظهر بعدی ارائه کنیم.

روز جمعه از شما پرسیدیم: خاطره وحشیانه شما از جمعه سیاه در فروشگاه چیست؟ این چیزی است که برخی از شما گفتید …

1989 در شهر محلی Kmart، دعوا بر سر واکمن های سونی رخ داد که با تخفیف زیادی فروخته شد، همانطور که تلویزیون های 19 اینچی CRT با کنترل از راه دور. ما آن موقع در دوران جنون آمیز زندگی می کردیم، حالا به ما نگاه کن. – جیمز اورتیز

من اولین بار در سال 1976 در نوجوانی به مرکز خرید وودفیلد رفتم. – رابرت ویلیامز

«وال مارت. صف ها آنقدر طولانی بود که 10 سال پیش یک ساعت طول کشید. – میرنا کار

من هرگز در زندگی ام حتی یک جمعه سیاه خرید نکرده ام و الان هم از 61 سالگی شروع نمی کنم. – کریستین باک

برای خواندن نسخه بعد از ظهر شیکاگو سان تایمز متشکریم. آیا داستانی دارید که فکر می کنید ما آن را از دست داده ایم؟ به ما ایمیل بزنید اینجا ایمیل بزنید

اینجا ثبت نام کنید تا نسخه بعد از ظهر را در صندوق ورودی روزانه خود دریافت کنید.